関連する話題
甲子園の応援強制参加に、母親が猛クレーム
男嫌いの女性が増えている、男はもっと謙虚になるべき

初心者英語講座

No.244 13/03/02 19:32
名無し0 ( 50代 ♂ )
あ+あ-

To 中学生さん

You may have already discovered it,if so,it's not polite of me to say it.I have to apologize you for it.

中学生さんは、もうすでに見つけてるかもしれないね。そうならば失礼だし、あやまらなければ💦

The earlier you can find something splendid,it means that a thing in which you are absorbed,the better.

何か素晴らしい物、中学生さんが熱中出来る物が見つかるのが早ければ、早いほど良いよね。👍

I don't know anything about you,you may have already found it.

中学生さんの事は何も知らないし、もうすでに中学生さんは見つけてるかもしれないけどね。😃

Even if you've not discovered it yet,you don't have to make a haste,I'm sure.life is long.

たとえ、まだ中学生さんが見つけていなくても、慌てる必要はないと思うよ。人生長いしね😃

My remarks may be a thing like preaching,so please don't upset about me.

俺の言ってる事はお説教みたいだけど、気を悪くしないでね🙏

Have a comfortable evening.

安らかな夕べを☺

244レス目(472レス中)
このスレに返信する